08 Nisan 2020 Çarşamba

şeker

Tutal:‘Vatandaş odaklı hizmetlerimize devam ediyoruz’

tutalvatandas-odakli-hizmetlerimize-devam-ediyoruz

Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, hemşehrilerine kaliteli hizmet sunabilmek adına hizmetlerin artırılması ve vatandaş belediye arasındaki iletişimin güçlendirilmesi için birçok projeyi hayata geçiriyor.
28 Ocak 2020 Salı 09:22

       Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, hemşehrilerine kaliteli hizmet sunabilmek adına hizmetlerin artırılması ve vatandaş belediye arasındaki iletişimin güçlendirilmesi için birçok projeyi hayata geçiriyor.

       Hemşehrilerinin istek, talep ve şikayetlerini "Meşveret Günleri" ile birinci ağızdan dinleyen Belediye Başkanı Mehmet Tutal, ayrıca Ak Hizmet Noktası, AK Masa WhatsApp İhbar Hattı, Elektronik Posta ve dilekçeler aracılığıyla Seydişehir Belediyesine iletilen istek ve talebin sonuçlanmasıyla ilçede hizmetlerin şekillenmesine önemli katkı sağlıyor.

       Vatandaş odaklı, hesap verebilen, şeffaf, hızlı belediyecilik çalışmaları ile hemşehrilerinin taleplerini alarak anında ilgili birimlere ileten ve takibini yapan “AK Masa", halk ile bire bir, yüz yüze görüşme yoluyla Seydişehir Belediyesi’ne anında ulaşma ve bilgi alma olanağı sunmuş oluyor.

       Ak Masa hizmet noktasını bugüne kadar on binlerce vatandaşın istek ve taleplerini aldığını, alınan talep ve isteklerin ilgili müdürlüklere iletilerek çözüme kavuşturulması noktasında önemli rol oynadığını kaydeden Belediye Başkanı Mehmet Tutal; "Belediyemizin koordinasyon merkezi olan, vatandaşımızla adeta aramızda köprü vazifesi gören bu birim sayesinde sorunlardan daha çok bilgi sahibi oluyor, kısa süre içerisinde vatandaşlarımızın taleplerini yerine getiriyoruz" dedi.



       Seydişehirli hemşehrilerinin sorun ve taleplerini 7 gün 24 saat boyunca ulaştırabilmeleri için WhatsApp ihbar hattının kurulduğunu belirten Başkan Tutal; İlçemiz halkına daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürürken bir yandan da teknolojik gelişmelerden faydalanarak talep ve şikayetlerden anında haberdar olup, çözüm yolları üretmek için WhatsApp İletişim hattını hayata geçirdik. İsteyen herkes, 0552 582 0 582 numaralı telefona öneri, talep, şikayet ve karşılaştıkları sorunları mesaj ve fotoğraf olarak iletebiliyor. Belediye yetkililerine WhatsApp destek hattı üzerinden iletilen talepler yetkilimiz tarafından anlık olarak ilgili birimlere aktarılıyor ve vatandaştan gelen istek, öneri ve şikayetleri çözüme kavuşturuyoruz" dedi.

       Kapalı pazar yerinde bulunan AK Hizmet Noktasında gerek Belediye ile ilgili, gerekse vatandaşların projeleri ile ilgili çalışmaların yapıldığını kaydeden Başkan Tutal; bu hizmet noktamızda AB programları aracılığı ile gerçekleştirilecek olan IPARD, Mevka, KOP İnovasyon Projeleri, Tasarım Merkezi Kurulum ve Sürdürme Hizmetleri, KOSGEB ve Ekonomi Bakanlığı kapsamında hibe projelerinden yararlanmak isteyenlere destek veriliyor. Ayrıca vatandaşlarımızın yararlanmak istedikleri projeler noktasında konulara çözüm üretiliyor" şeklinde konuştu.

       İlçenin dört bir yanında projeleri ve hizmetleri hayata geçirirken bir taraftan da devam eden hizmetleri, projeleri tamamlayarak hizmete sunduklarını kaydeden Başkan Tutal, 'İnsana yatırımı her şeyin üstünde tutuyor ve bu yatırımlarda daha fazla titiz davranıyoruz. Bir taraftan alışılmış rutin belediyecilik hizmetiyle ilçemizi modern bir şekilde imar ederken insanımızı ihmal etmedik, etmiyoruz ve etmeyeceğiz. Ülkemizde de belediyecilik anlayışını sil baştan değiştiren, hizmetler anlamında söylemleriyle belediyeciliğin ufkunu açan bizlere örnek olan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın ifade ettiği gibi gönül belediyeciliği yapmanın gayreti içindeyiz.

       AK belediyecilik anlayışı ile kısa süre zarfında ilçemizin çehresini değiştirmeyi başardık. Çocuklarımız, gençlerimiz, hanımlarımız yani ilçemizde yaşayan herkes için ayrı çalışmaları, ayrı projeleri Ankara , Konya ve Seydişehir ayağıyla hayata geçirdik. Şehir Konağı, parklar, spor kompleksleri, halı sahalar gibi çalışmalarımızın yanında sosyal belediyecilikte de çığır açtık. Seydişehir Belediyesi olarak ilçemizin dört bir yanında fiziki ve altyapı alanlarında kaliteli hizmet üretmenin yanı sıra hemşehrilerimizin ulaşılabilirliğine de ayrı bir önem veriyoruz.

       Her an hemşehrilerimizle iletişim halindeyiz ve esas hedefimiz; güler yüzlü, hızlı ve kaliteli belediyecilik anlayışıyla ilçemizin gelişmesine ve hemşehrilerimizin yaşam kalitesine katkıda bulunmaktır. Her hafta Perşembe günleri "Meşveret Günleri" düzenleyerek vatandaşlarımızla bire bir iletişim halindeyiz. İstek ve taleplerinin alıyor gerekirse anında giderek yerinde değerlendirmeler yapıyoruz. Gönül belediyeciliğini halkımızla yaşadık ve yaşamaya devam ediyoruz. Bu güvene layık olmaya devam edeceğiz" dedi.



Haber okunma sayısı: 4183

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


GÜNDEMDEKİLER

Koronavirüs vaka sayısı Konya'da neden fazla?

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın ülkede en çok koronavirüs vakalarının görüldüğü şehirleri

Konya’ya giriş ve çıkışlar kapatıldı

Korona virüsü (Covid-19) salgınının yayılmasını azaltmak için Türkiye genelinde 30 büyükşehir ve Zonguldak

Vaka sayısı 20 bin 921'e yükseldi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı'nın ardından açıklamalarda bulunuyor. Bakan Koca,

Bulgar komitacılarına karşı Seydişehir taburu

Manastırda, Ferik (Korgeneral) Nasır Paşa’nın 9 Ekim 1903 tarihinde baş kitabete yazdığı üç sayfalık

Özgüven Sistem okulu eve taşıdı

Özgüven Sistem Koleji tüm kademelerde eğitime devam ediyor.

Ekmek kese kağıdında satılacak

Seydişehir’de ekmeklerin kese kağıdında satılması kararı alındı.

ÇOK OKUNANLAR

  • Haber bulunamadı

  • Haber bulunamadı

  • Haber bulunamadı

KONYA - HAVA DURUMU

KONYA